nedjelja, 11. studenoga 2012.

Moj prvi post :)


Pozdrav svima J

Eto i mene u blogerskom svijetu!
Ja sam Suzana i dolazim iz prekrasnog baroknog grada Varaždina.
Već neko vrijeme objavljujem fotografije svojih noktića na privatnom profilu na Facebooku, a od nedavno i na Forumu. 
Upravo me par cura sa Foruma potaklo na otvaranje bloga.
Little things that make me happy – dakle, stvari koje mene usrećuju (osim mog najdražeg supruga i obitelji) su lakovi za nokte i lakiranje noktića, make up općenito, moji mali dlakavci (zecovi) Smucek i Smradac, knjige, fotografija...

S obzirom da obožavam lakove i već imam pozamašnu zbirku ovdje ćete većinom čitati o lakovima i nail artu uz popratne fotografije, a povremeno ću napisati i pokoju riječ o nekim drugim kozmetičkim stvarčicama koje će me oduševiti, o nekoj dobroj knjizi koju ću pročitati i tako to...

Ako slučajno ili namjerno zalutate do mog bloga slobodno ostavite kakav konstruktivni komentar ili kritiku, još sam nova i pomalo izgubljena pa je svaki komentar dobro došao ;)

Pozdrav

Mala Palčica

4 komentara:

  1. dobrodošla :D i ja sam krenula noktiće objavljivati po fejsu na svom privatnom profilu, no ipak sam prelijena za bloganje, svaki put kad krenem razmišljati o tome, zaključim kako to možda ipak nije za mene :( zato pozdravljam one koji imaju malo više muda od mene :D veselim se fotkicama i sretno

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla pratila sam te na forumu radujem se da si odlučila se i na blog pratiti ću te svakako :)

    OdgovoriIzbriši