petak, 10. veljače 2017.

Matching Manicures Sunday - Gradient Manicure



U nedjelju se nisam uključila u izradu usklađene manikure jer sam još uvijek nosila predivnu Zoya Lornu iz prethodnog posta.

No Lornino vrijeme je prošlo i došlo je vrijeme za još jednu gradient manikuru.

Ovo je jedna od rijetkih manikura kad sam od prve znala što ću raditi i kad se nisam premišljala.
Iako, ideja je bila da ću uz pomoć magneta napraviti neku zanimljivu šaru, no na kraju sam odustala od tog dodatka.

Ukoliko me pratite znate da nisam ljubitelj zelene boje, pa ni zelenih lakova, no u kombinaciji s ljubičastom bojom zelena mi postane neodoljivo privlačna. :)




Evo što sam sve koristila:

KASAKO Docai Anti Owerflow Glue
wet n wild Black Creme
MASURA 904-194 Andromeda's Nebula
MASURA 904-198 The Pillars of Creation
essence BTGN top sealer
Spužvica za nail art

Kao podlogu sam stavila crni wet n wild lak jer mi se činilo da će ovi MASURA magnetni lakovi na njemu više doći do izražaja.
Planirala sam uz pomoć magneta na svakom noktu napraviti "kosi rez" no na kraju sam se predomislila pa njime prošla duž cijele dužine nokta pa su tako lakovi dobili jednu određenu dubinu.












I to je to, nadam se da vam se sviđa :)

Svakako pogledajte što su na zadanu temu napravile ostale djevojke, linkovi su na dnu posta!


4 komentara: